Štruktúra podnikateľského zámeru pre školský rok 2019/2020:

  1. Charakteristika podniku a opis predmetu podnikania (názov firmy, výška základného imania, predmet podnikania, popis výrobku alebo služby)
  2. Analýza trhu (trh, spotrebiteľ, konkurencia, dodávatelia, odberatelia)
  3. Marketingový plán - (popis vykonania prieskumu trhu, marketingový mix, SWOT analýza)
  4. Personálne zabezpečenie (organizačná štruktúra, náplň práce, požiadavky, otváracie hodiny alebo prevádzkový čas,)
  5. Cenotvorba (výpočet ceny za 1 ks (jednotku výkonu), výpočet jednotkových nákladov, stanovenie výšky zisku, cenník)
  6. Financovanie zámeru (Finančný plán (prognóza) - náklady, výnosy, hospodársky výsledok - na tri nasledujúce roky)
  7. Zhodnotenie zámeru (stačí 1-2 vetami)

Prílohy:

  1. Identita firmy (logo, slogan (motto), farba)
  2. Propagačný materiál (náčrt - návrh napr. reklamy v novinách, bilboardu, vizitky, letáku a pod.)

POZOR!!! Pri práci (zámer i pri príprave prezentácie) dodržiavať "školské šablóny" podľa:

https://kabinetvt.webnode.sk/sablony-dokumentov/
© 2017  úpravy: Ing. Miloš Kubáň 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky