Štruktúra podnikateľského zámeru pre školský rok 2019/2020:
- Charakteristika podniku a opis predmetu podnikania (názov firmy, výška základného imania, predmet podnikania, popis výrobku alebo služby)
- Analýza trhu (trh, spotrebiteľ, konkurencia, dodávatelia, odberatelia)
- Marketingový plán - (popis vykonania
prieskumu trhu, marketingový mix, SWOT
analýza)
- Personálne zabezpečenie (organizačná štruktúra, náplň práce, požiadavky, otváracie hodiny alebo prevádzkový čas,)
- Cenotvorba (výpočet ceny za 1 ks (jednotku výkonu), výpočet jednotkových nákladov, stanovenie výšky zisku, cenník)
- Financovanie zámeru (Finančný plán (prognóza) - náklady, výnosy, hospodársky výsledok - na tri nasledujúce roky)
- Zhodnotenie zámeru (stačí 1-2 vetami)
Prílohy:
- Identita firmy (logo, slogan (motto), farba)
- Propagačný materiál (náčrt - návrh napr. reklamy v novinách, bilboardu, vizitky, letáku a pod.)
POZOR!!! Pri práci (zámer i pri príprave prezentácie) dodržiavať "školské šablóny" podľa:
https://kabinetvt.webnode.sk/sablony-dokumentov/